fbpx
impressme
your brand, grand!
Στρατηγική Μάρκας

Αρχιτεκτονική Μάρκας

Η Αρχιτεκτονική Μάρκας ή Brand Architecture απαιτεί ξεχωριστή μελέτη και ευρύτερη προοπτική για τον καθορισμό της σχέσης και θέσης των sub-brands της. Σε μια εταιρία με πολλά διαφορετικά sub-brands, το κάθε ένα από αυτά ακολουθεί μια δική του, αυτόνομη στρατηγική σε σχέση με αυτή της μητρικής εταιρίας, χωρισμένα σε μονολιθικά και πιο αυτόνομα. Η Αρχιτεκτονική Μάρκας δίνει την απάντηση στο πού θα πρέπει να επικεντρωθεί η επένδυση για την προώθηση και προβολή της sub brand εταιρίας.

Έρευνα Τοποθέτησης Μάρκας

Η έρευνα τοποθέτησης μάρκας εξετάζει τις βασικές ανάγκες του brand, κάνοντας πιο άμεση την επικοινωνία του με τους δυνητικούς πελάτες. Μέσω της έρευνας τοποθέτησης, μελετάμε πεδία όπως το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της μάρκας (Unique Selling Proposition-USP), τις αξίες και τους στόχους της αλλά και το κοινό (target audience) στο οποίο στοχεύει να απευθυνθεί. Η έρευνα τοποθέτησης μάρκας ξεκαθαρίζει το τοπίο και ανοίγει το δρόμο για την εύρεση της κατάλληλης για το brand θέσης της στην αγορά.

Αξίες και Στόχοι Μάρκας

Εκτός από την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών του, ένα brand χρειάζεται να αποπνέει χαρακτήρα, αξίες και ωφέλεια. Θα πρέπει να γνωρίζει καλά τι προσφέρει, πού βρίσκεται και πού θέλει να φθάσει αλλά και πού απευθύνεται. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, τα σημαντικότερα στοιχεία που θα πρέπει να καθοριστούν είναι ο χαρακτήρας, οι αξίες και οι στόχοι της εταιρίας, στοιχεία που θα την ακολουθούν και θα την χαρακτηρίζουν μακροπρόθεσμα.

Έρευνα Αγοράς

Στόχος μας για την εταιρία που απευθύνεται σε εμάς είναι να βρει επιτυχώς τη θέση της στην αγορά και να κατακτήσει υψηλή θέση στο πεδίο ανταγωνισμού της. Ερευνούμε κι αξιολογούμε τόσο την ίδια την αγορά όσο και τον άμεσο ανταγωνισμό με σκοπό τη σωστή καθοδήγηση και την κατάλληλη τοποθέτηση του πελάτη μας.