fbpx
impressme
your brand, grand!
Μμμ… redesign της ELVIART από impressme - your brand grand!

Ακούμε συχνά στην αγορά την έκφραση «Αυτή η συνεργασία έχει πολύ ψωμί».

Σπάνια, όμως, αυτή η έκφραση έχει τόσο κυριολεκτική έννοια όσο στη συνεργασία της impressme - your brand grand με την Ελληνική Βιομηχανία Αρτοσκευασμάτων ELVIART ΚΑΛΟЇΔΑΣ Α.Β.Ε.Ε.

Η ELVIART, μία βιομηχανία με 55% ποσοστό στο μερίδιο της ελληνικής αγοράς και ισχυρή εξαγωγική δύναμη, ξεκίνησε το 1922, όταν ο προπάππους Βασίλης Καλοϊδάς αποφάσισε να φύγει με την οικογένειά του από το Ρέθυμνο και να ανοίξει παραδοσιακό φούρνο στην οδό Αρσάκη, στην Καλλιθέα. Το 1952 είναι η χρονιά που ο Γιώργος Καλοϊδάς ανοίγει το πρώτο εργαστήριο πίτας. Όλα τα άλλα είναι ιστορία, μυρωδιές, παράδοση και τέχνη που λάβαμε σοβαρά υπόψιν, όταν ανατέθηκε στην ομάδα μας, μεταξύ άλλων, το redesign της εταιρικής ταυτότητας – λογοτύπου του brand.

Η αρχική ζύμωση έγινε παίρνοντας όλα τα συστατικά των ερευνών που έγιναν τόσο από την εταιρεία μας όσο και από την ELVIART.

Στο μυαλό μας πάντα, ο φιλικός φούρναρης με το παραδοσιακό μουστάκι που αποτελεί σήμα κατατεθέν της ELVIART. Μία χαρακτηριστική φιγούρα που συμπυκνώνει σε ένα χαμόγελο –που δεν βλέπουμε, αλλά είναι πάντα εκεί- το μεράκι και την αγάπη για αφράτες πίτες, φτιαγμένες με τα πιο αγνά υλικά. Μία αυθεντική μορφή που θυμίζει παλιούς καιρούς, όπου ο φούρναρης αποτελούσε το κέντρο κάθε γειτονιάς, για την πρώτη γλυκιά καλημέρα, για μία καλή κουβέντα, για σίγουρη γευστική ποιότητα στο μεσημεριάτικο οικογενειακό τραπέζι.

Στο νέο λογότυπο, η σαν σκίτσο ασπρόμαυρη φιγούρα φέρει artisanal αξίες σε μία σύγχρονη αισθητική προσέγγιση. Το πλούσιο γελαστό μουστάκι είναι… από στάχυα σιταριού, ως φυσικό επόμενο των τόσων χρόνων αφοσίωσης και τέχνης, όπου ο δημιουργός και το προϊόν, μετουσιώνονται σε ένα.

Διατηρήσαμε το πορτοκαλί, ως κυρίαρχο χρώμα, για τρεις βασικούς λόγους:

  • Είναι χρώμα ταυτόσημο με την ποιοτική εγγύηση ELVIART.
  • Το πορτοκαλί κρύβει μέσα του τη δύναμη του κόκκινου και του κίτρινου χρώματος. Παραπέμπει σε φως και φρεσκάδα, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα ζεστό και θετικό αίσθημα.
  • Τραβάει άμεσα τη ματιά του καταναλωτή. Αν σκεφτούμε πόσες επιλογές υπάρχουν στα ράφια της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων και πόσο λίγο χρόνο διαθέτουν συνήθως οι καταναλωτές για κάθε αγορά τους (8-10 δευτερόλεπτα), καταλαβαίνουμε πόσο σημαντική είναι αυτή η δύναμη του πορτοκαλί χρώματος.

Η επωνυμία Καλοϊδάς υπογράφει με χειρόγραφη γραμματοσειρά το λογότυπο, άρα ουσιαστικά εγγυάται με το όνομά της την υψηλή ποιότητα για κάθε ένα από τα προϊόντα της.

Νέο λογότυπο ELVIART. Μόλις βγήκε ζεστό και αχνιστό από την ομάδα μας. Απολαύστε το!