impressme
your brand, grand!
Προϊοντική Επικοινωνία

Σχεδιασμός Συσκευασίας

Η συσκευασία του προϊόντος, είναι ο τρόπος που “προσφέρεται” στον καταναλωτή. Το χρώμα, η ετικέτα, το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένη, τα λεκτικά στοιχεία της, όλα παίζουν σημαντικό ρόλο στο αν θα πετύχει να “τραβήξει” την προσοχή του καταναλωτή βάσει των αναγκών και της αισθητικής του, ώστε να το επιλέξει ανάμεσα στα υπόλοιπα του άμεσου ανταγωνισμού.

Σχεδιασμός Ετικέτας

Με έρευνα και μελέτη καταλήγουμε στο σχεδιασμό των τελικών δημιουργικών προτάσεων για την ετικέτα που οφείλει να προβάλλει απλά και άμεσα το πλεονέκτημα και τις αξίες του προϊόντος.

Τοποθέτηση Προϊόντος

Η έρευνα αγοράς είναι κρίσιμη πριν το τελικό στάδιο της τοποθέτησης του προϊόντος στο ράφι και γενικότερα στην αγορά, που είναι και η ώρα της αλήθειας. Ποια είναι η θέση του ανάμεσα στον ανταγωνισμό; Με ποιους τρόπους μπορεί να προβληθεί και να παρουσιαστεί, να “ξεπεταχτεί” καλύτερα μέσα στο χώρο; Ποιοι παράλληλοι τρόποι προώθησής του θα το βοηθήσουν να γίνει άμεσα επιθυμητό στους καταναλωτές;