impressme
your brand, grand!
Στρατηγική Μάρκας

Αρχιτεκτονική Μάρκας

Σε μια εταιρεία brand με πολλά και διαφορετικά sub-brands, το κάθε sub-brand τι στρατηγική και δημιουργική θέση ακολουθεί σε σχέση με την αρχιτεκτονική της μητρικής εταιρείας; Ανήκει στις περιπτώσεις των μονολιθικών brands ή σε αυτές των πιο ελεύθερων και αυτόνομων; Η Αρχιτεκτονική Μάρκας ή Brand Architecture απαιτεί ξεχωριστή μελέτη και ευρύτερη προοπτική για τον καθορισμό της σχέσης και θέσης των sub-brands.

Έρευνα Τοποθέτησης Μάρκας

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της μάρκας (Unique Selling Proposition-USP); Ποιες είναι οι αξίες και οι στόχοι της; Ποιο είναι το κοινό στο οποίο “μιλάει” ή έχει ως στόχο να “μιλήσει”; (target audience); Μια έρευνα τοποθέτησης μάρκας ξεκαθαρίζει το τοπίο κι ανοίγει το δρόμο για την εύρεση της κατάλληλης (unique) θέσης της στην αγορά.

Αξίες και Στόχοι Μάρκας

Ένα brand αποπνέει χαρακτήρα, αξίες, ωφέλεια. Ξέρει τι είναι, τι προσφέρει, πού στέκεται και πού θέλει να φτάσει, πού απευθύνεται. Σε ένα καινούριο προϊόν, λοιπόν, πρώτα απ’ όλα καθορίζουμε και χτίζουμε την προσωπικότητα, τις αξίες και τους στόχους, που θα το ακολουθούν μακρόπνοα και θα το χαρακτηρίζουν ως brand.

Έρευνα Αγοράς

Η εταιρεία που θα απευθυνθεί σ’ εμάς έχει ως πρώτο της μέλημα να βρει τη θέση της στην αγορά. Ερευνούμε κι αξιολογούμε την αγορά και τον άμεσο ανταγωνισμό για τη σωστή καθοδήγηση και την κατάλληλη τοποθέτηση του πελάτη μας.