fbpx
impressme
your brand, grand!

Εκτός από τις καθημερινές μας συνήθειες και τις ανθρώπινες επαφές, η εμφάνιση του Covid-19 άλλαξε τις ανθρώπινες ανάγκες, αλλά και την αγοραστική μας συμπεριφορά. Ο κατ’ οίκον περιορισμός και η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων επιτάχυναν την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο στις νέες, όσο και στις ήδη υπάρχουσες επιχειρήσεις. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ή e-commerce, παρέχει στους πελάτες πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, εύκολα και από την ασφάλεια του σπιτιού τους, επιτρέποντας, παράλληλα την όσο το δυνατότερο ομαλή λειτουργία τους, παρά τα σκληρά μέτρα.

“Ακούστε” το νέο λογότυπο της ΕΔΕΜ από την impressmeyour brand grand!

Ένα μήνυμα αισιοδοξίας, δημιουργικότητας, στήριξης, ζωής!

Ένα λογότυπο που δημιουργήθηκε για να γίνει αισθητό με την ένταση της αισιοδοξίας του.

Η ομάδα της impressme – your brand grand σας εύχεται αυτά τα κάπως παράξενα Χριστούγεννα, και ο νέος χρόνος, για τον οποίο σίγουρα ανυπομονείτε, να σας προσφέρουν όλα τα καλά απλόχερα!

Υγεία, αισιοδοξία & περισσότερες μοναδικές στιγμές με τους αγαπημένους σας ανθρώπους!

Όχι λόγω αναγκαστικής καραντίνας, αλλά γιατί νιώθετε πραγματικά πιο κοντά!

Ο COVID-19 μπήκε στη ζωή μας ξαφνικά και έφερε τα πάνω – κάτω.

Το motto, σε παγκόσμιο επίπεδο, σε όλες τις γλώσσες, είναι «Μένουμε σπίτι!»

Κάθε εικόνα εναγκαλισμού, χειραψίας, συνωστισμού, μοιάζει σε υπερβολικά σύντομο χρονικό διάστημα, εικόνα ενός παλαιού, αφελούς κόσμου.

Κάθε εικόνα, που μόλις λίγο καιρό πριν θα λατρεύαμε να δούμε, όπως ένα ενθουσιώδες κοινό σε μία συναυλία, σήμερα είναι εικόνα που δημιουργεί σχεδόν ενστικτώδες αίσθημα αποστροφής για την απαράδεκτη έκθεση στον επικείμενο κίνδυνο.

Τι 30, τι 40, τι 50!

Όλο και περισσότερο, η ηλικία γίνεται απλά ένα νούμερο, που συχνά δεν συμβαδίζει με τη φυσική κατάσταση, την εμφάνιση και τον τρόπο ζωής του ατόμου. Λέγεται μάλιστα ότι συνήθως αισθανόμαστε τουλάχιστον 10 χρόνια νεότεροι από την πραγματική μας ηλικία.

Η πιο συχνή, ίσως, ερώτηση που γίνεται σε μεγάλους δημιουργούς κάθε είδους είναι «Από πού εμπνέεστε;» Αν δίναμε μία μέση απάντηση των απαντήσεών τους θα λέγαμε ότι είναι «από ταινίες, αντικείμενα, βιβλία, ταξίδια, ανθρώπους, εν τέλει από την ίδια τη ζωή».

To design λατρεύει τα γράμματα! Είτε αφορά στην typography και σε logos είτε σε art exhibitions, οι designers και graphic designers, παγκοσμίως, τα τελευταία χρόνια κάνουν τη δουλειά τους... κατά γράμμα!

Ηο Ηο Ηo sHopping

Τα Χριστούγεννα είναι η πιο καταναλωτική εποχή του χρόνου. Η πρώτη εικόνα που μας έρχεται είναι αυτή των κατάμεστων καταστημάτων και των χαρούμενων ανθρώπων που ξεχύνονται στους δρόμους, κρατώντας πολλές σακούλες στα χέρια τους, φανερά ευχαριστημένοι με τις επιλογές τους!

Κάθε κατάστημα ξεκινά περίπου ενάμιση με δύο μήνες πριν να στολίζει τη βιτρίνα και το εσωτερικό του χριστουγεννιάτικα, για εμπορικούς λόγους. Είναι λες και ο στολισμός αυτός ανοίγει την όρεξη για ψώνια, λες και κάποια αόρατη φωνή δίνει έναυσμα «Χριστούγεννα είναι… ας ψωνίσουμε!».

Συνήθως, όταν λέμε Branding, σκεφτόμαστε την εταιρική ταυτότητα ενός λαμπερού προϊόντος ή έστω ενός προϊόντος με καθαρά καταναλωτικούς όρους.

Branding, όμως, χρειάζονται, επίσης, χώροι που προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ευθύνης στους καταναλωτές, όπως υπηρεσίες Υγείας.

Ο Γιάννης είναι ένας ευγενικός άνθρωπος στη δουλειά του, στην οικογένειά του, στους φίλους και τους γείτονές του.

Αλλά, ο Γιάννης μεταμορφώνεται εντελώς, όταν αφήνει το δικό του comment για να σχολιάσει οτιδήποτε στο internet. Παραδόξως, τα σχόλιά του εκεί είναι κακεντρεχή, αρνητικά, προσβλητικά.

Ο Γιάννης στο Internet μετατρέπεται σε έναν outlier, έναν flamer, ένα troll, κάθε φορά που μπαίνει στο internet.

Τι είναι αυτό που του συμβαίνει;

Χειμώνας, Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο.

Οι 4 εποχές του χρόνου αλλάζουν φυσικά τη διάθεσή μας, τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας. Επιζητάμε χουχούλιασμα τον Χειμώνα, απελευθέρωση το Καλοκαίρι, ανανέωση την Άνοιξη, οργάνωση το Φθινόπωρο.

Η εποχική διαφήμιση στοχεύει στο να προβλέψει τις επιθυμίες μας και να μας προετοιμάσει για την επόμενη νέα εποχή. Αποτελεί μία ιδιαίτερη επικοινωνία με τα δικά της ξεχωριστά σημεία – κλειδιά:

Η impressme your brand grand ανέλαβε με πολλή όρεξη και ευθύνη το rebranding της Ελληνικής Βιομηχανίας Αρτοσκευασμάτων ELVIART ΚΑΛΟЇΔΑΣ Α.Β.Ε.Ε.

Ξεκινήσαμε από το redesign της εταιρικής ταυτότητας – λογοτύπου.

Ακούμε συχνά στην αγορά την έκφραση «Αυτή η συνεργασία έχει πολύ ψωμί».

Σπάνια, όμως, αυτή η έκφραση έχει τόσο κυριολεκτική έννοια όσο στη συνεργασία της impressme - your brand grand με την Ελληνική Βιομηχανία Αρτοσκευασμάτων ELVIART ΚΑΛΟЇΔΑΣ Α.Β.Ε.Ε.

Το όνομα Alex Osborn σάς θυμίζει τίποτα; Όχι; Ήταν ο πρώτος που εισήγαγε την έννοια Brainstorming το 1950, ως οποιαδήποτε συνάντηση με στόχο τη σύλληψη μίας ιδέας.

Η επιστροφή στο γραφείο συνήθως είναι ταυτόσημη με μία απότομη βουτιά σε πολλή δουλειά που έχει συσσωρευτεί και έντονο ψυχολογικό άγχος άμεσης προσαρμογής στα επαγγελματικά δεδομένα.

Το λογότυπο είναι το σήμα μιας εταιρείας. Προτού κάποιος προχωρήσει στο σχεδιασμό του λογοτύπου, θα πρέπει να γνωρίσει και να κατανοήσει τη φιλοσοφία και τους στόχους της εταιρείας. Αυτό είναι το θεμελιώδες ζητούμενο.

Έχουν γραφεί πολλά άρθρα για το τι είναι σημαντικό να ισχύει για το λογότυπο κάθε εταιρείας.

Παραγωγικοί Χαρούμενοι Υπάλληλοι!

Η δουλειά για τους περισσότερους υπαλλήλους σημαίνει ένα είδος δουλείας. Απαιτητικά αφεντικά, πολλές υπερωρίες, δύσκολοι συνάδελφοι, βαρετό αντικείμενο, έλλειψη κινήτρου, μικρός μισθός και ο κατάλογος συνεχίζεται...

Luxury brands και οικονομική κρίση στην ίδια πρόταση; Μοιάζει με αντίφαση.

Το 1950 ο Αμερικάνος οικονομολόγος Harvey Leibenstein αναγνώρισε τρία κύρια ψυχολογικά κίνητρα για την αγορά αυτής της κατηγορίας προϊόντων:

  1. Veblen effect: όσο περισσότερο ανεβαίνει η τιμή του, τόσο πιο επιθυμητό γίνεται.
  2. Snob effect: όσο περισσότερο σπάνιο είναι, τόσο πιο επιθυμητό είναι.
  3. Bandwagon effect: αφορά στο luxury brand που επιθυμεί να αποκτήσει ο καταναλωτής για να “αναγνωριστεί” και να “εγκριθεί” από συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα.

Τι διαφοροποιεί ένα προϊόν από ένα brand;

Το brand είναι το προϊόν που αποπνέει προσωπικότητα και αξίες κι έχει πιστούς καταναλωτές που γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές του.

To προϊόν γίνεται brand, μεταμορφώνεται, μέσα από μία διαδικασία που λέγεται branding.