Επιστροφή στο γραφείο; Σκεφτείτε το ξανά!

Η επιστροφή στο γραφείο συνήθως είναι ταυτόσημη με μία απότομη βουτιά σε πολλή δουλειά που έχει συσσωρευτεί και έντονο ψυχολογικό άγχος άμεσης προσαρμογής στα επαγγελματικά δεδομένα.

Πρώτες μέρες στο γραφείο μετά τις διακοπές. Ένας – ένας από την ομάδα επιστρέφουμε στη δουλειά… αρκετά ζαλισμένοι ακόμα από την φρέσκια ανάμνηση άλλων τοπίων, αγαπημένων ανθρώπων και ευχάριστων, χαλαρωτικών στιγμών, έξω από το χρόνο και την πίεση.

Ακόμα νιώθουμε την άμμο κάτω από τα πόδια μας και το πρωινό ξυπνητήρι ηχεί σαν να βαράνε μαζί όλες οι καμπάνες της πόλης – ενώ μας κλωτσάνε ταυτόχρονα.

Η επιστροφή στο γραφείο συνήθως είναι ταυτόσημη με μία απότομη βουτιά σε πολλή δουλειά που έχει συσσωρευτεί και έντονο ψυχολογικό άγχος άμεσης προσαρμογής στα επαγγελματικά δεδομένα.

Οι συνάδελφοι σε μικρούς κύκλους κάνουμε μερικές σύντομες κουβέντες γύρω από τις διακοπές μας και τις κλείνουμε όπως - όπως γρήγορα, φοβούμενοι ότι έχουμε ήδη χάσει αρκετό από τον πολύτιμο χρόνο της δουλειάς μας, τον οποίο οφείλουμε να αναπληρώσουμε, αφήνοντας πίσω τα ονειροπολήματα και τις τεμπελιές.

Ή όχι;

Μήπως παραβιαζόμαστε; Μήπως σε αυτό το σημείο είναι που πρέπει να κάνουμε ένα δημιουργικό PAUSE;

Σκεφτείτε το. Οι διακοπές, για τους περισσότερους από εμάς, είναι μία ευκαιρία εκτός από το να ξεκουραστούμε, να εμπνευστούμε. Συνήθως επισκεπτόμαστε νέα μέρη, ζούμε νέες εμπειρίες, και ανανεώνουμε τα εγκεφαλικά μας κύτταρα και το σώμα μας με τη δύναμη του ήλιου, της θάλασσας, της γενικότερης αύρας του ταξιδιού.

Σε αυτή την απόδραση, συνειδητά ή και υποσυνείδητα, κάτι αλλάζει μέσα μας, στη ματιά μας.

Άρα μήπως αξίζει προτού να βουτήξουμε στη δράση, χωρίς άλλη σκέψη, να δούμε πρώτα το εργασιακό πλάνο μας με τη νεοαποκτηθείσα φρεσκάδα; Τώρα είναι μία μοναδική χρονικά ευκαιρία να δούμε την εταιρεία μας, την ομάδα μας, την προσωπική δουλειά μας και τη μέχρι τώρα στρατηγική μας ως προς την εικόνα των πελατών μας, όσο πιο αντικειμενικά γίνεται, και να θέσουμε μία σειρά σημαντικών ερωτημάτων:

  • Κάναμε όλα τα σωστά βήματα μέχρι τώρα για επιτυχημένο branding σε κάθε brand / πελάτη μας;
  • Σε ποιο στάδιο βρίσκονται τα brands / ανταγωνιστές των πελατών μας;
  • Υπάρχει κάποια νέα τάση / εξέλιξη στην αγορά, την οποία πρέπει να λάβουμε υπόψη μας;
  • Ποιες είναι οι φρέσκιες πινελιές που μπορούμε να προτείνουμε στα brands / πελάτες μας στρατηγικά και επικοινωνιακά;
  • Ο τρόπος που εργαζόμαστε μπορεί να γίνει πιο δημιουργικός / πιο παραγωγικός / πιο στοχευμένος / λιγότερο χρονοβόρος;
  • Η ομάδα – στρατηγική, δημιουργική & digital – συνεργάζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο; Χρειάζεται να γίνουν κάποιες αλλαγές π.χ. λιγότερα / περισσότερα meetings, διαφορετική οργάνωση για εσωτερική συνεννόηση, αναδιοργάνωση  γραφείων στο χώρο κοκ;
  • Η ομάδα χρειάζεται ενίσχυση σε νέα μέλη /συνεργάτες ή αναδιοργάνωση αρμοδιοτήτων;
  • Η εταιρεία χρειάζεται νέα gadgets /υπολογιστές / αναβάθμιση δικτύων/ fax κοκ;
  • Ποια σεμινάρια θεωρούμε ενδιαφέροντα για την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού μας;
  • Υπάρχει κάποιος νέος εταιρικός στόχος;
  • Υπάρχει κάποιος νέος ατομικός επαγγελματικός στόχος;
  • Νέα ερωτήματα, απαντήσεις, βήματα. Μια νέα επαγγελματική αρχή.

    Νιώθοντας ακόμα τη χαρά και την ανεμελιά των διακοπών, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να σκεφτούμε τη δουλειά μας με πιο χαρούμενους όρους.

    Όλοι αξίζουμε λίγη επαγγελματική ευτυχία. Και η δουλειά μας αξίζει περισσότερη αγάπη.

    Γι’ αυτό, σας προτείνουμε προτού να βουτήξετε στη δουλειά σας… να τη σκεφτείτε και να τη διαμορφώσετε τη ιδανικά, όπως θα τη θέλατε. Αυτή θα είναι πραγματικά μια καλή επιστροφή!