H impressme - your brand grand κάνει Ιατρική Επίβλεψη!

Συνήθως, όταν λέμε Branding, σκεφτόμαστε την εταιρική ταυτότητα ενός λαμπερού προϊόντος ή έστω ενός προϊόντος με καθαρά καταναλωτικούς όρους.

Branding, όμως, χρειάζονται, επίσης, χώροι που προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ευθύνης στους καταναλωτές, όπως υπηρεσίες Υγείας.

Το Ιατρικό Branding έχει τους δικούς του όρους και χρώματα. Φανταστείτε τον εαυτό σας στην αίθουσα αναμονής ενός Ιατρικού Κέντρου. Έχετε κλείσει ραντεβού για να κάνετε εξετάσεις. Νιώστε το άγχος σας , την πιθανή αγωνία σας εκείνη τη στιγμή.

Τι χαρακτηριστικά θα θέλατε να βγάζει η ταυτότητα του χώρου;

Σοβαρότητα, Κύρος, Ηρεμία & Απλότητα.

Θα θέλατε να νιώσετε τη σίγουρη δύναμη του Ιατρικού Κέντρου που εμπιστευτήκατε.

Σε αυτή τη θέση μπήκαμε και εμείς, όταν αναλάβαμε το Branding για την «Ιατρική Επίβλεψη», Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων στη Δάφνη και το Βύρωνα.

Νιώσαμε το άγχος του πελάτη-ασθενή και τη δημιουργική ευθύνη του επαγγελματία.

Σε άψογη συνεργασία με τον  Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο των Κέντρων «Ιατρική Επίβλεψη»,  Ιατρό Βιοπαθολόγο κ. Βάιο Σπυρόπουλο,σχεδιάσαμε εκ νέου την εταιρική ταυτότητα, την οποία εφαρμόσαμε δημιουργικά σε stationery systems, brochures, καθώς και στις εσωτερικές και εξωτερικές σημάνσεις των κτιρίων των Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων.

Παράλληλα, υλοποιήσαμε το νέο site www.iepivlepsi.gr με απλά, καθαρά χρώματα και σύγχρονο σχεδιασμό. Το νέο site, που έχει ήδη βγει στον αέρα, έχει εύκολη πλοήγηση για εύχρηστη πληροφόρηση, όσον αφορά στις ιατρικές υπηρεσίες των Κέντρων.

Η νέα εταιρική ταυτότητα των Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων «Ιατρική Επίβλεψη» αποπνέει Σοβαρότητα, Κύρος, Ηρεμία, Απλότητα. Για να νιώθει κάθε άνθρωπος που μπαίνει στα Ιατρικά Διαγνωστικά Κέντρα της και κάθεται στη «καυτή» θέση αναμονής, λιγότερη αγωνία, περισσότερη σιγουριά και εμπιστοσύνη.

Δείτε περισσότερα γι’ αυτό το project