impressme
your brand, grand!
Λεκτική Ταυτότητα

Ονοματολογία

Όταν ένα νέο brand γεννιέται, απαιτείται να βρεθεί το κατάλληλο όνομα γι’ αυτό, με το οποίο θα γίνει αγαπητό και γνωστό. Ένα όνομα εύηχο, πρωτότυπο, ταιριαστό στη συνολική του ταυτότητα. Στην πορεία το ίδιο θα χρειαστεί και για τη διαδικτυακή του επικοινωνία, στην οποία πρέπει να γίνει άμεσα κατοχύρωση του domain name.

Συστήματα Ονοματολογίας

Όσο το brand διαμορφώνεται, η ονοματολογία μελετά, προτείνει και σχεδιάζει ονόματα εύκολα και κατάλληλα για να δώσουν με μία λέξη, περιεκτικά, το περιεχόμενο και το χαρακτήρα τόσο των υπηρεσιών όσο και των νέων sub-brands.

“Υπογραφή” Μάρκας

Ποια είναι η λεκτική υπόσχεση του brand; Τι είναι αυτό που το ξεχωρίζει από τα άλλα ανταγωνιστικά προϊόντα, με λίγα λόγια; Τι είναι αυτό που μπορεί να υποστηρίξει με δύναμη; Η υπογραφή μάρκας ή σλόγκαν ή tagline “πουλάει” με αυτοπεποίθηση το δυνατό χαρακτηριστικό του brand.

Ύφος επικοινωνίας

Το ύφος της “γλώσσας” του brand είναι σημαντικό εργαλείο στην επικοινωνία του με το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Μοντέρνο ή κλασικό, χιουμοριστικό ή σοβαρό, καθημερινό ή επίσημο, το ύφος είναι σημείο-κλειδί για να φτάνει το μήνυμα του brand όσο πιο μακριά γίνεται.