fbpx
impressme
your brand, grand!
Med-Sec

Mediterranean Center for Food Security and Sustainable Growth (MED-SEC)

Επανασχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας, Λογότυπο / Σχεδιασμός Εταιρικού Εντύπου, Συστήματος Αλληλογραφίας / Σχεδιασμός Εντύπου 1ου workshop "Mediterranean Center for Food Security and Sustainable Growth" / Σχεδιασμός αναγκών συνεδρίου / Επανασχεδιασμός και Υλοποίηση Ιστοσελίδας

Κύρια αντικείμενα της MED-SEC αποτελούν η έρευνα, η εκπαίδευση και η πολιτική στον τομέα της ασφάλειας των τροφίμων και της Αειφόρου Ανάπτυξης. Το διεπιστημονικό δίκτυο ερευνητών της εταιρίας ιδρύθηκε από ανθρώπους με πολύπλευρη εμπειρία και παρουσία σε διεθνείς οργανισμούς, πανεπιστήμια και επιστημονικά κέντρα.

Ως «επισιτιστική ασφάλεια» ορίζουμε τη διαρκή διαθεσιμότητα τροφίμων σε ολόκληρο το κοινωνικό σύνολο, η οποία καθορίζεται από σύνθετες διαστάσεις της προσφοράς και της ζήτησης. Για την επίτευξή της απαιτείται μια διεπιστημονική προσέγγιση στον τομέα της έρευνας και της εκπαίδευσης, της οποίας τα αποτελέσματα θα μπορούν να στηρίξουν ουσιαστικά τη χάραξη μιας πολιτικής βιώσιμων λύσεων.

Σε αυτή τη σημαντική επιστημονική προσπάθεια, η impressme ανέλαβε να στηρίξει το κέντρο σε θέματα που αφορούν στην εταιρική του εικόνα. Η δημιουργική μας ομάδα μελέτησε τις ιδιαιτερότητες του έργου και προχώρησε στον επανασχεδιασμό της ταυτότητας MED.SEC, η οποία εφαρμόστηκε στο σύστημα αλληλογραφίας, Ακόμη, σχεδιάσαμε τα εταιρικά έντυπα και ανανεώσαμε την εικόνα των ψηφιακών τους καναλιών, website και social media.

Η impressme στήριξε τη MED-SEC στο πρώτο workshop του Mediterranean Center for Food Security and Sustainable Growth, το οποίο πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2015 στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς "Εξέλιξη". Μαζί με την Τράπεζα της Ελλάδος και το Middlesex University of London, η impressme - your brand grand ανέπτυξε το concept του συνεδρίου με τίτλο "Investment and Financing along the Agro Food Value Chain for Food Security and Sustainability” και προχώρησε σε εφαρμογή του σε κάθε έντυπη και διαδικτυακή ανάγκη.

2
14
10
11
3
5
6
4
12
15
13