fbpx

Έργα

Jet Oil

Eδem

Sigma Security

Ελληνική Εταιρία Φιλελληνισμού

elviart

nrg

ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ – ΙΔΡΥΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΜΟΥΣΙΚΗΣ Β & Μ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ

Θεραπευτήριο Τζεράνη

Spanopoulos - Furniture

Σάμος 2021

Fouzer

Ιατρική Επίβλεψη - Ιατρικά Διαγνωστικά Κέντρα

ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ Πολυχώρος ΑμΕΑ Παιδιών - Εφήβων - Ενηλίκων

The Giving Tree Foundation

Thermicsol

Mani Foods

Μάνος Βυνιχάκης

Enerdia

MACOIL International S.A

Μιχάλης Αγγελόπουλος Υποψήφιος Ευρωβουλευτής Ευρωεκλογές Μάιος 2019

nrg Maritime

macoil gas

Mayfair Trade LTD

Vemaoil

Med-Sec

nrg Trading

Global Sustain

Ναός του Επικούριου Απόλλωνος

inHeriT

Onomis

C-Firm

Coffee Three

Σάμος Καλοκαιρινή Καμπάνια 2016

Acoustic developers

Λιόγυρος Grill

Αερολέσχη Δυτικής Ελλάδος

Friends of Greek Culture

Ε.Σ. Πάρου

Alpha Biofarm - Goji Berry

Auto Δαουλάρης

Νικηφόρειος Δρόμος

Γιώργος Δαουλάρης Υποψήφιος Δήμαρχος Δάφνης Υμηττού

emporio CAFE - BAR

Day Run

Καβάφης στο Cine Ιωλκός

Το Μορτάρι

ΝΑΝΟΣ Α.Ε.Β.Ε

Christodoulakis Corp.

Βύρωνας Καθαρή Επιλογή

Ε.Σ.Κ.Ο.

Statiras Group

Lead and Growth

Fresh Meat Α.Ε.Β.Ε

Συμεών Κουμπάνης

YouSecure!

Αιρετικοί Άγιοι ή Άνθρωποι

Έντεχνη Μουσική Σχολή

Ζερβός - Φαρμακείο

Döner MOO

ΕΛΕΤΑ - Proton Markets

Ιστολόγιο

E-commerce: ένα παράθυρο στο νέο τρόπο ζωής

Εκτός από τις καθημερινές μας συνήθειες και τις ανθρώπινες επαφές, η εμφάνιση του Covid-19 άλλαξε τις ανθρώπινες ανάγκες, αλλά και την αγοραστική μας συμπεριφορά. Ο κατ’ οίκον περιορισμός και η...

Support Greek Music

“Ακούστε” το νέο λογότυπο της ΕΔΕΜ από τηνimpressmeyour brand grand! Ένα μήνυμα αισιοδοξίας, δημιουργικότητας, στήριξης, ζωής! Ένα λογότυπο που δημιουργήθηκε για να γίνει αισθητό με την ένταση της αισιοδοξίας του.

Καλά Χριστούγεννα, Καλή Χρονιά και Ένα Ευτυχισμένο 2021

Η ομάδα της impressme – your brand grand σας εύχεται αυτά τα κάπως παράξενα Χριστούγεννα, και ο νέος χρόνος, για τον οποίο σίγουρα ανυπομονείτε, να σας προσφέρουν όλα τα καλά απλόχερα! Υγεία,...

bRAINstorming

Το όνομα Alex Osborn σάς θυμίζει τίποτα; Όχι; Ήταν ο πρώτος που εισήγαγε την έννοια Brainstorming το 1950, ως οποιαδήποτε συνάντηση με στόχο τη σύλληψη μίας ιδέας.

Μάλιστα, σε συνεργασία με τον Sidney Parnes έδωσε μία ακόμα διάσταση στην έννοια και προχώρησε το Brainstorming ως το μοντέλο της δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων.

Εναλλακτικοί τρόποι σκέψης, φαντασία, ιδέες πέρα από τη λογική, «ανοησίες» που μπορούν να γίνουν έμπνευση και να δημιουργήσουν νέα «διαμάντια».

Ένα brainstorming έχει κάποιους βασικούς κανόνες.

Κατ’ αρχάς, όσοι θα αποτελέσουν μέρος της διαδικασίας, οφείλουν να έχουν όλα τα δεδομένα. Ας πούμε ότι θέλουμε να βρούμε μία ιδέα για ένα προϊόν. Συγκεντρώνουμε όλες τις πληροφορίες που έχουμε για το προϊόν, από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έως το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αυτές τις πληροφορίες θα πρέπει να τις έχουν όλοι όσοι θα συμμετέχουν στο brainstorming.

Η διαδικασία προϋποθέτει την απουσία της αυτολογοκρισίας και της κριτικής. Το κάθε μέλος δίνει τη δική του ιδέα ή σκέψη, εικόνα ή λέξη, χωρίς να σκεφτεί ιδιαίτερα. Καθετί, όσο χαζό και εάν φαίνεται, αν κάποιος το σκεφτεί δεύτερη φορά - μπορεί να γίνει πηγή έμπνευσης για ένα άλλο μέλος, που θα το πάρει και θα το εξελίξει –γιατί όχι;- σε μία υπέροχη ιδέα!

Η ονομασία brainstorming αναφέρεται σε μία «καταιγίδα ιδεών». Η αλήθεια είναι ότι σπάνια βρίσκεται Η ΙΔΕΑ τα πρώτα λεπτά της συνάντησης, αλλά συνήθως «χτίζεται» μέσα από γρήγορες, απανωτές, καταιγιστικές «πάσες».

Σημαντικός παράγοντας, η σκέψη πέρα από τη λογική. Όταν κάποιοι βλέπουν ένα μήλο, άλλοι σκέφτονται την Εύα, άλλοι την Apple (εντάξει, κάποιοι σκέφτονται ότι απλά θέλουν να φάνε το μήλο). Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να πάνε πιο πέρα από τα καθιερωμένα. Ένα μήλο, μπορεί να κρύβει μέσα του ένα σκουλήκι, που μπορεί να παραπέμπει σε μία τεκίλα κοκ.

Επίσης, άλλες απαραίτητες αξίες ενός brainstorming, είναι το χιούμορ, η έξυπνη ατάκα –που δεν είναι απαραίτητο να προέρχεται από τον κειμενογράφο, η ελευθερία και βεβαίως η δημοκρατία – μερικές φορές μία καλή ιδέα μπορεί να έρχεται από την κυρία που σερβίρει τον καφέ στο meeting.

Τα μοναδικά όρια –γιατί η δημιουργικότητα απαιτεί όρια- είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος, το βασικό πλεονέκτημα που θέλει να διαφημίσει, το κοινό στο οποίο απευθύνεται – άρα και το ύφος του- και βέβαια το budget.

Αν δεν υπάρχει ιδιαίτερο budget, αρχίζει το ψαλίδι στα πρόσωπα και τα τοπία της φαντασίας μας και υπάρχει περίπτωση να καταλήξουμε απλά σε ένα λεκτικό που γράφεται με super στην οθόνη (εντάξει, αυτό είναι το χειρότερο σενάριο, πριν το καθόλου σενάριο).

Κάθε brainstorming δεν είναι απαραίτητα γόνιμο, μπορεί να χρειάζεται λίγος χρόνος ακόμα… Αλλά, σε αντίθεση με το «Όπου λαλούν πολλοί κοκόροι, αργεί να ξημερώσει», στο brainstorming η συνύπαρξη μυαλών, που σκέφτονται με διαφορετικούς τρόπους για τον ίδιο σκοπό, είναι ο πιο διασκεδαστικός και ταυτόχρονα επαγγελματικός τρόπος για να βρεθεί το ζητούμενο, Η ΙΔΕΑ!

Οπότε, αφήστε τις ντροπαλοσύνες, κάντε άφοβα brainstorming, σκεφτείτε πρωτότυπα, εκφραστείτε ελεύθερα!

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ BRAINSTORMING!

Φέρνει την ομάδα κοντά, έξυπνα & δημιουργικά, και τα προϊόντα μπροστά, πολύ μπροστά!